سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شایاجون

اگرچه سرم شلوغه اما قصد دارم ، مکنونات قلبی یک مادربزرگ به نوه اش را براتون بگم. هرکس که شرایط منو داره، مامان بزرگه یا آقا جون می تونه کامنت و مطلب بذاره و من هم استفاده کنم. سپاس و در پناه خداوند

دوسالگیت مبارک

شایا جون تولد دوسالگیت مبارک!

 

تولد دوسالگی شایاجون

شایا جون من الآن که دو ساله شدی و برای ما این همه شیرین زبونی می کنی خدا می داند که باعث می شی هزاران هزار بار خداوند بزرگ را بخاطر وجود لذت بخش و شادی آفرین در زندگی مون شکر بگیم.

مراسم تولد دوسالگی تو که از طرف باباجون مهدی و مامی چون مرضیه تدارک دیده شده بود خیلی جالب بود من ازشون ممنونم که شأن تو را رعایت کردن و واقعا سنگ تمام گذاشتن.

اینکه همه اقوام نزدیک در شادی آدم سهیم می شن و دیدارها تازه می شه و صله رحم بجا آورده می شه خیلی لذت بخشه و تولد دوسالگی تو سبب این خیر کثیر شد. در مراسم تولد 2 سالگیت 97 نفر مهمون داشتیم البته همشون صاحبخونه بودن و خیلی زحمت کشیدن و با حضور خودشون در این مراسم بسیار خوشحالمون کردن ایشالله خداوند اونها رو همیشه شاداب نگه داره و بچه هاشون سالم و سربلند باشن.

از استقبال فامیل و بچه هاشون هم به قول معروف سورپرایز شدیمتولد دوسالگی شایاجون

از خاله اعظم  و همسر و فرزندان مهربونش یعنی سارا و سوگند که برای کیفیت بخشی به این مراسم خیلی زحمت کشیدند تشکر ویژه دارم.

کنار فامیل چقدر به آدم خوش می گذره؛ تقسیم شادی با اقوام مزه خاصی داره و موضوع صله رحم به عنوان دستور دینی ما یک امتیازه که در این جلسات فامیلی کاملا قابل درکه.

به هرحال حضور همشون مخصوصا پدر و مادرم خیلی سربلندمون کرد.

 

 

 

 



[ یکشنبه 92/7/7 ] [ 7:0 عصر ] [ شایا شرفی ]

نظر

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه