سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شایاجون

اگرچه سرم شلوغه اما قصد دارم ، مکنونات قلبی یک مادربزرگ به نوه اش را براتون بگم. هرکس که شرایط منو داره، مامان بزرگه یا آقا جون می تونه کامنت و مطلب بذاره و من هم استفاده کنم. سپاس و در پناه خداوند

دوسالگیت مبارک

شایا جون تولد دوسالگیت مبارک!

 

تولد دوسالگی شایاجون

شایا جون من الآن که دو ساله شدی و برای ما این همه شیرین زبونی می کنی خدا می داند که باعث می شی هزاران هزار بار خداوند بزرگ را بخاطر وجود لذت بخش و شادی آفرین در زندگی مون شکر بگیم.

مراسم تولد دوسالگی تو که از طرف باباجون مهدی و مامی چون مرضیه تدارک دیده شده بود خیلی جالب بود من ازشون ممنونم که شأن تو را رعایت کردن و واقعا سنگ تمام گذاشتن.

اینکه همه اقوام نزدیک در شادی آدم سهیم می شن و دیدارها تازه می شه و صله رحم بجا آورده می شه خیلی لذت بخشه و تولد دوسالگی تو سبب این خیر کثیر شد. در مراسم تولد 2 سالگیت 97 نفر مهمون داشتیم البته همشون صاحبخونه بودن و خیلی زحمت کشیدن و با حضور خودشون در این مراسم بسیار خوشحالمون کردن ایشالله خداوند اونها رو همیشه شاداب نگه داره و بچه هاشون سالم و سربلند باشن.

از استقبال فامیل و بچه هاشون هم به قول معروف سورپرایز شدیمتولد دوسالگی شایاجون

از خاله اعظم  و همسر و فرزندان مهربونش یعنی سارا و سوگند که برای کیفیت بخشی به این مراسم خیلی زحمت کشیدند تشکر ویژه دارم.

کنار فامیل چقدر به آدم خوش می گذره؛ تقسیم شادی با اقوام مزه خاصی داره و موضوع صله رحم به عنوان دستور دینی ما یک امتیازه که در این جلسات فامیلی کاملا قابل درکه.

به هرحال حضور همشون مخصوصا پدر و مادرم خیلی سربلندمون کرد.

 

 

 

 



[ یکشنبه 92/7/7 ] [ 7:0 عصر ] [ شایا شرفی ]

نظر

مراحل رشد شایاجون

من با همه اعضای خانواده با سبدسبد گل شکر به درگاه خدای قادر متعال شاهد زیباترین موضوع آفرینش یعنی رشد تو هستیم.

مراحل رشد شایاجون

 

یقین بدان که نظاره مراحل رشد تو و زیباییهای شادی بخش تو بارها عبارت " لاحول ولاقوه الا بالله العلی العظیم" را بر زبانمان جاری می سازد.

در پناه خداوند باشی عزیزم!



[ یکشنبه 92/7/7 ] [ 6:0 عصر ] [ شایا شرفی ]

نظر

::

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه